Zadzwoń: +48 602 370 506     +48 32 294 92 63

WYPEŁNIJ FORMULARZ

Zwrot podatku z Norwegi

Norwegia stała się bardzo często odwiedzanym przez Polaków krajem. A to wszystko za sprawą coraz to większej ilości ofert pracy, jakie mogą podejmować imigranci z naszego kraju. Wraz ze wzrostem zatrudnienia w Norwegii wzrosły także i oczekiwania naszych rodaków. Jeszcze kilka lat temu mało kto wiedział o tym, że może ubiegać się o zwrot podatku z Norwegii, obecnie Polacy powracający z pracy bardzo chętnie rozliczają się z norweskim fiskusem.

Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom pragniemy zachęcić Państwa do korzystania z usług naszego biura. Dzięki temu wszystkie formalności związane z rozliczeniem podatkowym spoczną na pracownikach naszego biura. Państwo w tym czasie będą mogli spokojnie poczekać na pozytywne rozpatrzenie sprawy i wypłatę pieniędzy z tytułu zwrotu podatku.

Kto może starać się o zwrot podatku z Norwegii?

O odzyskanie pieniędzy z tytułu zwrotu podatku może ubiegać się każdy, kto legalnie pracował na terenie Norwegii. Warunek jest jeden – praca, jaką Państwo podejmowali w Norwegii musi być potwierdzona dokumentacją pracowniczą i urzędową. W dziale „Dokumenty” znajdą Państwo niezbędne informacje, które pozwolą w pełni skompletować wniosek podatkowy.

Do kiedy należy się rozliczyć z norweskim fiskusem?

Termin składania wniosków i dokumentów do norweskiego urzędu powinien nastąpić nie później niż do 30 kwietnia danego roku podatkowego. Możliwe jest przedłużenie o 1 miesiąc terminu składania wniosku, ale w tym celu trzeba poinformować wcześniej norweski urząd podatkowy. Osoby, które do tej pory nie złożyły jeszcze zeznania podatkowego, mają możliwość zrobić to za naszym pośrednictwem nawet do 3 lat wstecz. Istnieje także możliwość dokonania korekty w przesłanym już zeznaniu podatkowym. Korekta zeznania podatkowego złożona rok po wystawieniu przez urząd decyzji podatkowej może jednak zostać odrzucona ze względu na zbyt późną reakcję podatnika w sprawie. Dlatego tak ważne jest szybkie podejmowanie działań w sytuacji otrzymania niekorzystnego wyniku rozliczenia podatkowego z urzędu.

Zachęcamy do rozliczania się za naszym pośrednictwem. Dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej mogli Państwo uzyskać należne pieniądze. W razie pytań prosimy o kontakt z naszym biurem podatkowym.